alldeles för sent

Bara det faktum att jag fortfarande är vaken när klockan är 01.40 får mig ju att undra vad det är för fel på mig. Skidåkarna festar i Bruks och jag ligger och läser bloggar i min säng. Weheeey.
Min panna brinner av antingen feber eller sömnbrist, alternativt uttorkning.

Jag läser våran gamla 20b-blogg och fattar inte riktigt hur tiden kan ha gått så fort. Det är helt sjukt att läsa om allt vi gjorde för exakt ett och två år sedan. För ett år sedan var vi på miniläger i Finspång och sprang några roliga pass med Magnus. Det känns som vi låg ungefär hundra år före i orienteringstiden då, iår har jag knappt börjat springa intervaller nu, och det är en fucking vecka till SM.. För exakt två år sedan var det långfredag och jag hade dagen innan gjort premiär på Wasa. Hahaha herregud. Kommer nog fortfarande ihåg vad jag hade på mig. 
Återigen är jag så himla glad över att vi skrev i bloggen, så man kan gå tillbaka och påminnas om hur jäävla kul vi har haft det! Helt sjukt vad mycket vi har hunnit med. Och mer ska det bli, wihoo.

Kom på en sak som blir rätt sweet med att flytta hem igen, jag kan umgås med Klimpen och Lill-Erik mycket oftare! Awesomeee.

Skulle gärna bjussa på en bild på mig själv just nu, men jag tror det skulle klassas som fara för allmänheten. Jag vågar inte ta risken.
Så om man skulle ta och sova lite kanske. Om inte annat för att huvudet inte ska explodera!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Klimpen

SOMMMMMAR

2011-04-10 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0