ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

HEJ!
Jag heter Johanna Sarenmark, är 18 år 7 månader och en vecka, och jag har väldigt svårt för att ta tag i saker som måste göras. Som till exempel att plugga. Förr i tiden (läs: ända fram tills iår) var jag väldigt bra på att plugga, ja, jag var en riktigt pluggis faktiskt. Enligt vissa så är jag det fortfarande, men då vet dom inte mycket om mig kan jag säga. Förr i tiden så hade jag även väldigt bra betyg, men liksom min effektivitet i skolan så sjunker dom också. Det är ju ganska tråkigt, med tanke på att man kanske ska fortsätta plugga någon gång i framtiden. Eftersom jag även är kass på att smöra för lärarna (till skillnad från vissa andra i klassen som börjar på D och slutar på aniel) så ligger jag ju inte direkt på plus där heller. Men det är ju som det är med den saken! Den här veckan har vi 2 prov, 2 fördjupningsuppgifter och ett argumenterade tal. I helgen har jag pluggat i ungefär 20 minuter. Jag borde nog plugga lite till nu...............................................................................................................

Annars då, så äre bra. Solen har stekt hela dagen och jag har gått ute i shorts för första gången. DET är nice. Mindre nice att jag ser ut som rudolf med röda mulen och låter som en jag vet inte vad. Men vad gör det när vädret är som det är! Det är en månad och elva dagar till balen. Wiihoooooooooooooooooooooooooooooo. 

Kul inlägg. Yeah. Imorgon ska jag börja med en sån där dryg lista som alla gör, eller gjorde för hundra år sen. Typ skriva en massa om mig själv. Jättekul va? höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö. 

Nä, men vi hörs då. Här får ni en jättefin bild på mig marribus. Jättefin verkligen. h3h3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0