28 april

Hej.

Var det någon som sa påsklov? Nä, trodde väl det. För jag har tusen gånger mer saker att göra nu än när det är skola. Idag har ungens rum rensats. Herre min skapare vad grejer och skräp hon samlar på sig. Usch. Men ja det är väl så illa tvunget att göras eftersom jag ska flytta in i hennes rum sen och jag vägrar att dela det med alla grejer!!

Även om det känns som om jag bott med huvudet i garderoberna så gar jag hunnit träna lite och gått en sväng på noret med Elin också! Det var nice, försökte boka tid för håruppsättning men har inte riktigt lyckats då jag inte vet när jag måste upp till mora... Men ja skit samma egentligen, måste ju sätta upp håret någon gång. Hittade eventuellt balskor och köpte ett par converse också, finallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Leksand imponerade helt klart på mig! Bara frisörtiden blir bokad och klar så har jag gjort det viktigaste för det här lovet.

Hööööööööööööööööööööööööööööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0