24 april

Hej.

Idag har vi varit ute ungefär heela dagen så nu är jag bränd och fin. Det gör inte saken bättre att jag har fått tusen miljoner nya rivsår och skogsaidsprickar på armar och ben, tur att man har långklänning på balen hehe. FÖrhoppningsvis försvinner mitt decimeterlånga rivsår på ryggen tills dess också. Skogen vann över mig idag. Men imorgon ska jag fan dööööööda den. 

Vi har även hunnit med en fotbollsmatch mot nyköpingskillarna. Vi förlorade knappt, och bollen åkte i vattnet ett antal gånger. Men kul vare!

Just nu försöker jag göra nåt vettigt av mitt projektarbete, men jag lyckas inte riktigt. Så jag skiter nog i det och går och lägger mig istället. Det är sjukt vad trött man blir av att steka en hel dag. Imorgon åker vi hem till dalarna igen för lite påsklov. Kan behövas!

Hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0