11 april

Återigen har klockan passerat läggdags för länge sedan och här sitter jag och är inte ett dugg trött. Eller?
Jo, jag är jättejättetrött. Men det är ju så fruuktansvärt tråkigt att sova. Eller att somna. När man väl sover så är det ju rätt skönt, ända tills klockan ringer imorgon bitti. På senaste tiden har det känts extra jobbigt att gå upp på morgonen, kanske för att jag aldrig somnar på kvällen... Och då ligger man där i halvvaket, zombieaktigt tillstånd och försöker debattera med sig själv om för och nackdelar med att skita i skolan och sova hela dagen. Där har ni vad som väntar mig om 7 timmar och 26 minuter ungefär.

Annars då? bitter, glad, bitter, glad, bitter, glad, trött. Det är min dag det. Är jävligt glad över att vi slapp SEM, så jag får sova i min sköna säng istället för på ett tunt liggunderlag i en sovsäck någonstans ute i ödemarken. 

Jaja. Hur tråkigt det än må vara så är det dags att sova lite nu.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0