1 april

Jäääääääääääääävla skitdag.
Först blir man utsatt för en jävla bitterfittig tågkonduktör som kräver mig på 70 spänn fast jag egentligen skulle kunna åka gratis på mitt busskort. Sur och jävligt otrevlig var hon, en riktig besserwisser. Hon gav mig iallafall en idé om vad jag ska argumentera om i mitt tal, varför man INTE ska åka kollektivt. Hehe.
Ja så när jag kom hem var jag riktigt jävla bitter. Och då ska mamma naturligtvis börja tjata om skolan, jobb och framtiden. Vilket endast leder till att jag blir ännu mer förbannad.
Och så till grädden på moset: Affären där vi skulle åka och sy in min balklännning idag har STÄNGD PÅ GRUND AV EN VIKTIG FAMILJEHÖGTID????????????????????????!
Jahaaaa, och när Ingvar Kamprad fyller år så stänger man ner vartenda IKEA i hela världen. Tågen går inte när SJ:s VDs dotters gosekanin har namnsdag.
Det skulle inte ens förvåna mig.
Summan av kardemumman är ju iallfall en JÄÄÄÄÄÄVLIGT bitter Johanna.
Pissapril.
Jag längtar till maj, och juni. Ge mig 10e juni så jag slipper den här skiten för all evig framtid.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: marris

hahaha du de var lite bittert babe ! Men ska är vi hemma och då blir det kul :D whaaa yeah yeah. Jag har sett vildsvin i skogen 2 ggr och dom är så jääääääääkla stora. De skulle kunna äta upp oss :o

2011-04-01 @ 18:48:49
URL: http://erikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0