100925

Tjaaaa.

Okey, det kanske inte är så dumt att vara hemma trots allt, hehe. Men man vänjer sig faktiskt vid att bo ensam och slippa alla 100 0000 frågor och sånt.
Inatt sov jag 12 timmar, extremt välbehövligt. Sen tog jag bussen till borlänge, fördrev några timmar på kupolen, brände lite pengar och tittade på mobiler. Gud, man blir ju knäpp. Men nu tror jag att jag ääntligen har bestämt mig, så på måndag ska jag ta tag i saken och köpa den! yessss.
Körde lite bil i Borlänge och får panik när jag tänker på uppkörningen.
Hade tänkt plugga ungeför hela kvällen. Blev inte så mycket av det som vanligt.. har iaf en jävla massa sidor filosofi, inklusive ett 4 sidor långt häfte om ett bord ungefär. Det är fan helt sjuk det där ämnet, varför ska man ens börja FUNDERA på om bordet existerar eller inte?????!

Måste hitta min frågetecken-knapp i dammsugarpåsen också..

Imorgon hoppas jag att jag är frisk nog att kötta sprinten i Avesta. Sprint är kul!
Nu; new moon och sovasovasova.

HÖRS
/J

PS. Martina, jag saknar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken mobil blir det nu då?

Filosofin är ganska intressant tycker jag, dock har jag hoppat av den, för jag behöver det inte :D lägger tiden på nåt annat.

2010-09-26 @ 19:41:04
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0