100918

Hallåååå.
Just nu borde jag plugga, därför skriver jag ett blogginlägg istället.
Är iaf hemma i Lekke igen, och har vart ute på ett fett nice rullskidspass runt Tällberg, och det är så sjuuuukt fint. Jag älskar hösten, inte bara för att jag råkar fylla år då.. ;) Ångrade djupt att jag inte hade kameran med mig. Men det var ett livsnjutarpass iaf, inte varje dag det!

Har även hunnit med att halka runt i Falun, det var lite läskigt och inte så överdrivet kul som alla sagt faktiskt:b Mest skönt var det att få sitta själv i bilen. På vägen dit började jag med ett FETT motorstopp. Alltså inte bara, oj hihi pinsamt och så startar man bilen igen, nej här snackar vi om rejäääla grejer. Trodde jag växlade ner till 1an, svängde ut på vägen, och bilen lägger av hallvägs ut i korsningen. jaha, starta om. går inte. Jävla skit. Aha fel växel, startar om, går inte ÄNDÅ! Till slut måste Bengt rycka in och ta ur och sätta i nyckeln igen. Jäkla moderna bilar, varför ha stoppa in nyckeln i ett hål?? Nää. Inte nog med det så hade jag baksätet fullt av främlingar. Wohoo. Ja.
Men förutom det då så gick det hela rätt bra, nej just det, varje gång jag skulle "väja för tåget" så tutade jag högt och länge. kom liksom åt knappet när jag skulle vrida ratten. Men ANNARS var det en bra dag ;)

nä. Nu måste jag faktiskt plugga lite geografi med en kartbok från 1900 frysitfast.

PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0