100909

Hallååå.
Idag har jag dammsugit upp min frågeteckenknapp. Gött. Så nu måste jag rota i dammsugarpåsen, mysigt.
Och tappat bort en banan, trodde jag hade lagt den i tvättmaskinen. Men jag hittade den på toaletten. Whaat??!
Och tränat typ massor. Nu är det bara helglägret kvar innan denna vecka är slut och vi får belöna oss med Ben and Jerry's. DET är nice.

Jag längtar dessutom barnsligt mycket till min födelsedaaaaaag. Jag älskar att fylla år. Kommer inte kunna somna ikväll, och vakna 6 imorgon bitti och fnissa som en tioåring. Hehe.

just nu är Lindi här på finbesök. Det där med finbesök hittade hon på själv. Jag hade nöjt mig med besök. Heheeh, närå skoja bara agent LinLin. Det är trevligt! Jag borde däremot både plugga, fixa projekthelvetesarbetet och hälsa på Maria och få lite mirakelmedel mot min förbannade tandvärk. Det är hemskt!!!!!!!!!

Ajaaaaaa. Vi hörs då. När jag är 18. WOHOO

PUSS
/J

Kommentarer
Postat av: lindi

gillas mycket! :D

2010-09-09 @ 19:49:58
Postat av: Anonym

JAAA, Ben and Jerry's på söndag hade jag glömt, nu blev jag jätte sugen !

2010-09-09 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0