100904

Hola amigos.
Dag 2 i Umeå - check.
Bomma jättemycket - check.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.

Det gick typ bra. Sen gick det lite sämre. Sen gick det RÖVdåligt. Kollade terrängen lite för stafetten hehe, eller kollade läget som Marie skulle ha sagt ;) Men meeeen, det var fint iallafall.
Vi var ute på tävlingen i typ 8 timmar, skön-t. Eftersom vi sög så mycket i lördags så sprang vi ju B-final, och startade typ halv 9. Svinkallt var det. Sen startade seniorgrabbarna typ 2. Så ja denna lördag har helt och totalt spenderats på TC:t i Klabböle. typ.

Imorgon är det stafett. Tagga!! Tänkte försöka göra ett bra lopp den här helgen. Snälla!
Tänkte bjussa på en sneakpeak av min apartemento, eftersom jag inte har någon riktigt akuell bild bara för att jag aaldrig kan bestämma mig riktigt för hur jag ska ha det med alla detaljer ;) Men nu är tavlorna uppsatta iaf, sköööönt. Jaja, det här får duga för stunden!

Fast fan vad stökigt det såg ut. Daamn. jaja!

Nu väntar sängen, snart.
PUSS
/J



Kommentarer
Postat av: en som tkr att joahnan är pedantisk

det är ju inte alls stökigt, hur fint som helst! =)

2010-09-05 @ 15:16:07
Postat av: Anonym

och som inte kan stava till johanna

2010-09-05 @ 15:16:38
Postat av: pelin

jäklans vad stiligt du har det! jag måste komma på en visit snart! :)

2010-09-05 @ 21:35:18
Postat av: marreee

haha söt du är hannis! den var ju hur ostökig som helst !^^ gullis <3

2010-09-06 @ 11:59:11
Postat av: Martina

Mysigt johanna! Och trevligt med en bild;)

2010-09-06 @ 19:07:57
Postat av: gniret

Ditt. Rum. Är. Sjukt. Städat. Och. Snyggt. För. Den. Delen.

Fatta om jag skulle lägga ut en bild på min lägenhet... då snackar vi The Shitty Stökrum of Gula



Pusso

2010-09-07 @ 16:26:46
URL: http://gniretneiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0