101031

God kväll!
Måste bara ge lite cred till mig själv eftersom jag har blivit en så otroligt aktiv bloggerska, fan snart borde jag börja dra in miljoner pådet här alltså! Hehe. Nä men det är kul att läsa gamla inlägg faktiskt, så kan ju försöka hålla i det här nu då.

Dagen har varit fett braa. Åkte till Mora runt 2, lite läskigt vare, men det gick bra. Hämtade upp Marie och drog till Unihoc Arena för att kolla på JASmatchen, inte för att jag fattar nånting men äh, det var kul ändå! Jag blir typ sjukt imponerad över hur dom kan ha sån jäääkla kontroll på vad dom gör!  Ajaa, sen så skjutsade vi hem Jakob, hämtade grejer i curry och köpte cola på maxi. Fan vad gott det var, och fan vad manliga vi kände oss ;) Hahah. Skjutsade hem Marie till Ingles också, och stannade där ett tag och höll henne sällskap! Sen bar det av hemåt i mörkret, men med radion på högsta volym typ så gick det finemang. Brabra dag, men nu väntar en heeeel vecka innan jag kommer tillbaka till mora. Får göra det bästa utav situationen och typ träna ihjäl mig, sova och åka bil.

på tal om att sova så är det verkligen dags nu! Imorgon bitti väntar löpintervaller eller något annat spännande.
PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0