101030

Godmorgon!
Eller okey, jag gick upp klockan 8. Första lovdagen, inte okej. Men ska det tränas så ska det, och det är ju skönt såhär i efterhand! Köttade lite stakintervaller bort mot tällberg så nu är min överkropp döööd. Nice! I eftermiddag ska jag plåga benen lite istället.

Igår premiärkörde jag bil SJÄLV! Såååååååå himla sköööööönt. Hehe. Och snart ska jag åka till farmor. yeahyeah. Vädret här är otroligt tråkigt, typiskt höstlovsväder faktiskt. Ikväll tjatas det om utgång, men jag är inte överdrivet pepp. Får väl se hur det blir, kan ju alltid gå och säga hej liksom! Dessutom är jag mitt i en fet fartvecka (nörd, jag vet) och jag tänker då fa-aan genomföra den utan att bli sjuk eller nåt. Hihi. Jaja, får väl se hur det blir!

Nu ska jag ta bilen till farmor, hihi.
Peace
/J

Kommentarer
Postat av: Martina

Har du lov?! Sweet:p

Ah det är faktiskt riiktigt roligt:) Skönt att slippa sverige en stund:p Jag vet faktikst inte riktigt, i mars på riktigt tror jag, ska väl hem en sväng över jul också.. Jag veet!! Vårt tårtkalas, fan vad kul det vore alltså:D pussss

2010-10-30 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0