101027

Alltså faaaaaaaaaaan vad kallt det är i min lägenhet just nu, bara för att det blåser. Det blåser serri här inne också, och det slår i toalettdörren och köksfönstret. Mysigt!
Jag lever fortfarande halvt i lyckorus efter igår, haha, kan inte riktigt fatta det alltså. Onsdagen efter lovet ska jag köra upp för skidgymbuss också, yeah. Och ERIKA tog också körkort idag!!! :D Grymma är vi.
Annars då, började dagen på gymmet, sen så har det vart en halvseg dag i skolan, och vädret är PISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Men det är rätt mysigt också, förutom när det blåser in i lägenheten. Jag har inget att plugga och jag är ledig imorgon, så jag vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska göra. Försöker få till en fika på kaffestugan men allt hänger på om vi får skjuts dit eller inte hehe.


woopwooooooooooooop.

Aa men nu ska jag försöka täta mina fönster eller nåt. Och lyssna mermermer på Little house. sååååååå himla bra.
ÅUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0