101016

Meningen är att jag just nu ska skriva klart min förbannade historieuppgift som skulle vart inlämnad förra veckan. Men jag har liiite svårt att koncentrera mig, så att säga. Plus att uppgiften är så svår att jag vill slänga nåt i huvudet på någon. Helst läraren. fuckkkkk

Idag har team M&M sprungit Daladubbeln, och jaa, man kände sig kanske lite för gammal men whatever. Marie sprang très bien, och jag tog mig runt banan vilket jag är rätt nöjd över. Första fartpasset på över tre veckor, stabiiiilt. Hostade upp mina lungor efteråt typ men vad gör man inte för laget hehe. Förstår verkligen inte hur jag ska orka runt 8 km imorgon när jag knappt kom runt 3,5 idag. Får väl knyta ett rep runt magen så får Marie dra mig eller nåt. Nä vafan, det ska nog gå bra det här! Bara att köttaaaaaa. En 5e-plats resulterade dagen i, bara att plocka imorgon alltså!

Hade tänkt ha en otroligt-effektiv-eftermiddag, men det gick sådär. Återförenades med mitt älskade piano istället och underhöll Hugo lite. Hehe.
Nu måste jag se så Rut inte har ätit upp honom, vore ju lite tråkigt!

PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0