101007

God morgon!

Eller okey, jag har varit uppe i 2 timmar. Fast jag har sovmorgon till 12. dumt. Men som den perfektionist jag är fick jag lov att städa min lägenhet, som inte ens var särskilt stökig, som vanligt. Baah. Skulle kunna döda för att få träna istället typ, men nu äntligen ser jag ljuset i tunneln, tror jag. Det blir liite bättre i halsen för varje dag, och jag håller alla mina tummar och tår för att jag kan följa med till Torsby på måndag. Men man kan ju aldrig veta, ljuset i tunneln kan vara ett tåg..

Dagens planer är väl typ.. bli frisk. Som vanligt. Gå lite i skolan, testa repetitionsfasen på körskolan, eventuellt gå på bio. BORDE göra klart historian. Orkar INTE. fatttar inte. Dööööööööd.

Nae, nu ska jag ta tag i mitt liv och dricka lite mivi total. Och byta program på tvn. Vafaaan äre för barnprogram nu för tiden?

PUSS
/J


VILL. ÅKA. SKIDOR. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Johanna din lilla sötnos!

2010-10-07 @ 15:26:04
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0