101126

Hejhej.
Hemma i Leksand igen, väldigt länge sen sist känns det som så det är skönt! Började med att dampstäda lite, perfektionist som man är får man lätt panik här hehe. Dammsög även upp lite knappar på mitt tangentbort så fick gräva lite i dammsugarpåsen, mysigt. Har hunnit busa med Rut och bråka lite med ungen också.
Den här helgen hade jag tänkt vara äckligt effektiv, särskilt med skolan. Idag insåg jag hur mycket utför det går för mig i skolan nu, så det ska det bli ändring på! Nytt liv alltså, och ja ni får kalla mig pluggis men såhär dåligt får det inte gå faktiskt. Skärpning skärpning. Tänkte mjukstarta lite med att se en film ikväll, hehe, men det är faktiskt till samhällskunskapen så det är helt okej. Imorgon väntar, förutom allt tråkigt som att valla och plugga, julmarknad med julius och födelsedagsfika hos farmor. Grettttttttt.

Nä. Nu ska jag ta tag i livet. HEJAHEJAHEJA
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0