101125

Ååå man ska inte gå och lägga sig när man är på dåligt humör men....... Kanske borde se på en film som muntrar upp mig lite, eller får mig att börja gråta. Skulle va ganska skönt. Fattar inte varför jag har en sån himla deppdålig vecka. Jag vill åka hem, men ändå inte.
Och Ida om du läser det här så nu ska jag fan bli nunna på riktigt, heltidsnunna. Punkt. sluta lura mig själv. Leva livet. Carpe diem. Ungefär.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nu ska vi vara glada, det är ju filosofi klockan 8 imorgon bitti :D:D:D:D:D
Jag vill åka skidtävling och bara åkaåkaåkaåka tills jag spyr och dör. Ta ut mina aggressioner. Ska föröska spara dem tills dess och va glad nu istället!

Godnatt då kära vänner


Kommentarer
Postat av: ida

låter spännande, men fattar inte lura sig själv?

2010-11-26 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0