101124

Hejhejhej.
Är på lite bättre humör idag, hehe. Eller aa, just nu iaf!
Provet gick som det gick, varken bättre eller sämre än förväntat. Så det är väl ok. Engelskan... nä, jag orkar inte ta upp det. På eftermiddagen skulle vi testa studentmössor, äntligeeeeen. Fast jag hann inte beställa nån, får göra det imorgon. Drog och körde ett laktattest istället! Har aldrig kört det förut, men det gick väl bra. Blödde som faaaaan varje gång dom stack mig så det var blod överallt ungefär. Mysigt. Blir lite irriterad på att jag inte kan andas, vafaaaan är felet liksom. Jaja. Ikväll tänker jag då inte plugga alls, ska se på love actually istället :D
Snart ska jag ge min julstjärna en ny chans, Ida ska hjälpa mig så jag inte tappar humöret och eldar upp den.

Hörrrrrrrrs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0