101123

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag är så fruktansvärt, jävla ARG just nu!!!!
För det första så är det JÄVLIGT kallt här, fan kan morastrand bara ta och täta fönstren eller??!
Sen så har jag fått en feeeet räkning från telia för nåt som jag inte har en aning om vad det är. Helveteee.
Och så har jag just bråkat med mamma om skolan. jag orkar inte ta tag i skiten, jag orkar inte bry mig, allt känns bara så himla meningslöst med den. ALLT. Mest upprörd är jag över den J**** tanten vi har som engelskalärare. åååååååå jag blir så arg på henne. Vad är problemet med den här skolan och lärare?????? just wondering.
Alltså tur att jag går på skidgym säger jag bara. Annars hade jag nog hängt mig eller nåt. tacktacktack för att ni finns kära älskade skidgymmare.

Förlåt men jag fick bara lov att dampa avmig lite. Kanske ska ta och skrika lite i kudden också. Varför kan jag inte bara vara som på högstadiet? Fan vad bra allt gick då alltså. Iaf i skolan.
Som grädden på moset visar dom fotboll på tvn. dööööööööööödligt tråkigt.
Jaja, förlåt igen. tips: ta ALDRIG en powernap längre än 20 minuter, det får dig bara på dåligt humör.
Tror jag ska gå och lägga mig och sova i hundratusenår. Engelskan imorgon bitti kan ju ta sig nånstans.

HEjdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0