101120

Godmorgoooooon.
Klockan är 11.22 och jag har inte lämnat täcket, däremot har jag förflyttat mig från sängen till soffan. Vilka framsteg. Men är det världscuppremiär så är det, nu startar Anna Haag, woooho. Så ja, kommer väl antagligen befinna mig här större delen av dagen, förutom under kvällen då jag flyttar in i biosalongen istället för att se Harry Potter! Göötttt.
För övrigt så är min lägenhet verkligen svinkall nu och det känns som det blåser korsdrag ungefär. Måste köpa silvertejp och försöka täta mina fönster. Hehehe. Borde inte mora strand göra sånt här? Dåligt.

Näääääääääääääääää nu ska jag fortsätta tvnörda. Hejar mest på Helene!
Hejråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0