101119

Hemma från bruks. Åkte currybuss som inte hade fotvärme, frös ihjäl om fötterna. Har åkt skidor i 25 minus, frös ihjäl om kinderna. Min lägenhet är kall, fryser ihjäl överhuvudtaget. Kueeeeeeeel.
Känns som söndag. Funderar på om jag ska åka hem. Orkar egentligen inte. Fast orkar inte sitta ensam i lägenheten hela helgen heller. Hm. Ser på idol för första gången på 2 år ungefär. Inte så kul. Imorgon ska jag sova hela dagen, förutom när det är världscup. Och kanske se Harry Potter. Kanske åka hem. Vem vet.
Nu ska jag iallafall äta fil. Det enda som finns att äta här. Ännu en anledning att åka hem. Hänga tvätt ska jag göra också, snaaaart. Och ladda upp lite bilder.







Det var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint i bruks. Som vanligt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0