101108

Gomorrrrrrrron världen!
Eller iaf alla mina läsare. Jag har egntligen inte alls tid att sitta här, men tänkte bara göra alla lite avundsjuka genom att säga att snaaaaaart drar vi till Älvdalen och åker skidor! Det är tydligen 10 minus och jag vet inte om jag har valla som funkar, men whatever. Det blir nice hur som helst, särskilt att träffa alla igen!
Och juste, jag tog mig till lägenheten igår, tack vare Adam! Han undrade om jag hade flyttat hem över lovet hehehe. Tog ungefär tusen år att packa upp allt men nu äre klart, skönt. Och skorna som jag kollade på i borlänge fanns i falun så nu är dom mina, woopwoop.

Näääääää , ska byta om kanske.
see you soon then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0