101104

Hejhejhallå.
Läget? Själv är jag numera svarthårig. Typ. Iaf mycketmycket brunettigare. Men det är ganska nice faktiskt, om några tvättar kommer det vara perfekt!

Har spenderat dagen hos farmor, försökte sy in mina jeans. TOTAL fail blev det hehehe. Jag suger på att sy, förstår inte hur jag lyckades få ihop en hel klänning i nian, som dessutom blev rätt bra. Jösses. Sen spenderade jag några timmar hos frissan, underbaaaart. Och nu sitter jag här och pillar mig i håret och undrar vad jag ska ta mig för. Imorgon åker jag och julius till Borlänge, håller tummarna för att min jävla helvetes mobiltelefon finns där!!!

Jajajaaaaa. Ha det bra och sådär
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0