101103

Tjaaaa.
Fa-an vad trött jag är. Gick upp äckligt tidigt imorse för att dra med far till Torsby och snurra någraa varv i tunneln. Alltså ursäkta mig, men det är ganska så sjukt tråkigt. Så länge man inte fastnar i en dagdröm eller så, för då kan tiden gå ganska fort. Hehe. Och att vara där med skidgym är ju också en klass för sig.. Hur som helst, bra träning blev det iaf, särskilt mentalt hehehe. Och maten på valbergsängen var lika god som vanligt, om inte godare eftersom jag typ aldrig har vart så hungrig i hela mitt liv. Litet minus dock på att jag råkade ta ägglikör-glass som smakade förjävligt när jag trodde det skulle vara nåt mycket mycket godare! Hur som helst så var det en nice dag, lite läger mitt i veckan typ.

Imorgon borde jag ta tag i religionsprovet, men det blir antagligen inte så, som vanligt. Sen ska jag äta hos farmor och klippa mig klockan 4. Äntligen. Vilodag är det också, rätt välförtjänt enligt mig själv!

Alltså blir lite stressad när jag läser att folk redan börjar fixa balklänningar. guuuuud. allt kommer vara slut när jag ska ha en. Fast kanske borde skaffa balsällskap först och främst, hehe. Eller så fixar jag en klänning och så får det gå hur det vill med sällskapet. hahah fan vad sorgligt. Jaja, herreguuud det löser sig, det är ju mer än ett halvår kvar!
Nu ska jag sova i hundra år

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0