100731

TJENAAAAA!

Nu är jag tillbaka, efter sommarens värsta (!) vecka i örebro. Sa jag att det skulle bli den bästa? Hm..
Alltså okej, allt var inte katastrof. Jag fick ju faktiskt träffa alla orienterare, eller några iallafall.
MEN följande faktum gör att jag kommer ha rätt dåliga minnen därifrån:
- regn 5/7 dagar.
- en sjö på campingen
- en sjö i förtältet
- förtält som blåste upp på taket
- bitvis katastrofal orientering, bitvis rätt bra.
- hemsk terräng 4/5 dagar
- vi kom inte in på sjätte. jag HATAR att vara 17.

alltså, med mera, med mera, med mera..
Hehe.
Men jag har iallafall kunnat konstatera att jag inte är någon campingmänniska. Fy.

Snart ska jag fira att veckan är över med film och godis. Bilder på eländet kommer förmodligen lite senare också.
Sorry för det otroligt negativa inlägget, men fan, det var inte kul! Fast +++++ till alla härliga människor!

PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0