100722

Helluuuu.
Har egentligen no time att sitta här, måste tvätta, packa, städa, fixa.. ALLT sånt tråkigt. Men jag pausar lite i väntan på maten, hehe. Idag har vi vart ner och tävlat i Gustafs, medeldistans var det. Skitjobbig terräng, eller, massa grejs på marken. Aptrött var jag också, men trots detta vart det vinst och jag är numera två par strumpor rikare ;) Skön avslutning inför oringen, iaf resultatmässigt höhö för loppet var nog inget att skryta om! Kollade winsplits från igår också, kul att jag bommar så mycket. Nä.

Har hunnit med att iförskaffa lite grejer till lägenheten också, sköööönt. Fast det är mycket kvar, och ett IKEA-besök såklart!

Banan från idag, för alla (någon?) intresserade, och Julia såklart!



Asså nu undrar ni säkert, "Dalahästar Johanna, vafan?" Men hallåååå bor man i Dalarna så gör man ;) haha. Plus att dom faktiskt är snygga och matchar min köksvägg perfekt!

Införskaffade även en skohylla, finally kan man säga, och tidsskriftsamlare, askul, nä. Men nu är det mat, pasta carbonara för första gången på över ett halvår, det är nice!
PUSS/J

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, fan vad skönt att du la upp bilden på kartan. Var rädd att du inte skulle göra det.

2010-07-24 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0