100721

Godkväll!
Nyss hemkommen från borlänge och sprint-DM! Otroligt najs att träffa alla, eller iaf många, orienterare igen, så det gjorde inte så mycket att tävlingen gick som den gick. Bommade bl.a sista kontrollen, vilket måste ha sett mycket roligt ut.. usch!  Träffade Marie och Jakob också, pratade mer än vad jag gjort sammanlagt hela sommaren tror jag haha. Nu längtar jag ännu mer tills på lördag då det bär av till Örebro.
Världens godaste namnsdagstårta har jag fått också, ett under att dom kom ihåg den , men de var väl tårtsugna.. haha. Inget slår hemmajordgubbar och smultron!
Imorgon är det tävling neråt borlängetrakten igen, så det blir fint det. Ska börja införskaffa grejerna på min check-lista också, har hittat min efterlängtade skohylla nu, hehehe. Jaja! Nu borde jag sova eftersom jag såg på film halva natten igår, men det var mysigt så jag gör nog en favorit i repris!

Hörs dåå
/J


Jag VET att det är sommar och såå, men hur underbart var inte det här då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0