100720

Gårdagskvällen blev toppen, verkligen.
Jag tränade, jag städade, jag åt, och gjorde mig iordning snabbt som fan för att cykla mot Styrsjöbo runt 9. Väl där möttes jag av 98% okända ansikten, men det gjorde då ingenting för trevligare människor får man leta efter! Kvällen blev riktigt mysig med skratt och prat, och det var riktigt tråkigt att behöva lämna alla trevliga människor runt 12-snåret. Träffade även på lite arbetskamrater så ett tag liknade det nästan personalfest, höhö. Nä men Tack Sandra för att du drog med mig på det här, det var verkligen mycket välbehövligt :)

Idag är det vilodag, känns som mina ben kan behöva det, men likväl ska jag dra och jobba klockan ett. Men det ska nog gå fint! Nu borde jag dra mig ner till "ta till vara" och leta upp diverse prylar till min lägenhet, såsom skohyllor och andra roliga saker.. hehe. Längtar ihjäl mig tills jag får åka till IKEA också, och tänk när lägenheten är färdig sen.. mmm, kommer bli toppen! Jamen nu är det dags att börja röra på sig.

PUSS
/J

Kommentarer
Postat av: JULIA J

och NU får jag se att du har en ny blogg!

2010-07-20 @ 20:42:57
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0