100718

TILL SANDRA!

Mitt meningslösa liv:

Jag vaknar tidigt på morgonen, helst av tuppen jag har ute på gården. Jag ligger och drar mig lite innan jag stiger upp, det har doktorn ordinerat på grund av min ledvärk, man är ju inte ung längre, ojojoj. Samtidigt brukar jag slå på radion och lyssna på klassisk musik på P2, carpe diem så att säga! Jag stiger upp och äter en mosad banan till frukost. Efter en rad olika morgongympa-övningar byter jag om till mina sexiga cykelkläder och går och hämtar min allra bästa vän här i världen, min cykel. Med den beger jag mig mot mitt andra hem, björkberget. Där tillbringar jag dagen med att röra till glasyr och ta emot turister som vill äta räkmackor utan både det ena och det andra. Mitt utseende är av världsklass. Röd pikétröja och ett sexigt, svart förkläde. MIna svettiga foppatofflor är som grädden på moset. UTSÖKT. Supermodellerna skulle kapa sitt ben för att byta ansikte med mig. Svettig, röd och osminkad är den nya looken den här sommaren. Jag får den gratis varje dag på jobbet! en härlig doft av matos sprider sig från mina kläder.

Efter ännu en tuff, men ack så härlig, dag på jobbet byter jag återigen om till mina sexiga cykelkläder och beger mig hemåt.  Det är lördag kväll. Folk frågar mig om jag ska festa. Vadå festa? Jag cyklar så fort jag kan hem till min symaskin! Jag kastar mig i duschen och får i mig lite mat, sen sätter jag mig vid symaskinen och känner lugnet sprida sig i kroppen. Mitt lapptäcke är snart klart, det ska pryda min säng i mora. ag kan inte bärga mig tills jag får börja med den matchande kudden.. :)
Efter några timmar börjar jag bli trött. Det har varit en lång dag! Jag borstar igenom håret 100 gånger och går till sängs. Somnar med ett leende på läpparna och drömmer fina drömmar om morotskakor och lapptäcken... :) Slut!

HAHA. Yes, där har ni mitt liv så här i sommartider. Än't de underbart? Höhö.

Idag var jobbet rööövstressigt. Jag åt på 5 röda en halvtimme innan jag slutade. Sen direkt på rodd! Jag var inte en naturbegåvning direkt.. hm. Jaja! Snart kvällsdopp med Elin. Imorgon jobb igen, oväntat?

PUSS
/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah diggar din blogg också Johanna :D



Härlig sommar må jag säga ;)

2010-07-19 @ 13:20:34
URL: http://malindanielssons.blogg.se/
Postat av: Sandra Danielsson

Hehe.. Härligt Johanna att du delar med dig utav ditt meningsfulla liv till mig;) Puss

2010-07-19 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0