100717

ÄNTLIGEN hemma igen.
Lämnade huset 07.20 imorse för en tur runt Siljan med far och farbror. Det var fett nice! I mora kom ett gäng brudpigor ikapp oss och vi hängde på dem resten av vägen. Alltså cykel är kuuuuul, fast min rumpa domnade bort efter ett tag..
Kom typ 1 ½ timme för tidigt till jobbet, men behövdes så fick börja direkt, najs. Dryg dag. Men som alltid så lungade det ner sig mot slutet och jag och Ida hade ett riktigt flow i stängningen. 3/6 klar nu!
Dagens bästa var ändå att möta Sandra på vägen hem, har knappt träffat människan senaste året, fy skäms! Herregud vad det fanns att prata om alltså, och vad kul det var! Ojojoj, hahah. Jag har lovat henne ett inlägg om mitt meningslösa liv i bloggen, lovar att det kommer snart ;) Haha.

Nej, nu ska jag sätta mig vid symaskinen lite innan läggdags, som den pensionär jag är. Vadå fest på en lördag när man kan jobba, cykla och SY! höhö. Närå, ska bara sy in mina jeans, inga lapptäcken eller fransgardiner.

Hörs då!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0