100716

Phuuuu, 2/6 dagar klar.
Man ska aldrig gissa hur mycket folk det kommer till Buffils. Förra fredagen var det lugnt, därför gissade vi på ännu en lugn fredag. ICKE. En buss med 47 pers kommer och vill äta, men det var bara småpotatis jämfört med mängden människor som vällde in under dagen. Det var stressigt, men alla är så duktiga så det gick bra iallafall :)

Det slog mig när jag cyklade hem hur mycket konstiga saker man kommer attt tänka på bara sådär. Fast nu kommer jag såklart inte ihåg vad jag tänkte på, men ändå. Det är rätt skönt ändå att cykla hem och tänka på konstiga saker, eller ingenting. Man hinner tänka en hel del faktiskt.
Woop, när min dator hänger sig totalt är det garanterat ett chatt-meddelande på fejjan. Så lär väl ta tag i det nu :)

Imorgon väntar siljan runt occcch... jobb! Men jag gillar't. Buffils är mitt andra hem den här sommaren :)
PUSS/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0