100713

Bråkar fortfarande med min design men nu lägger jag ner alltså, får ont i huvudet av skiten!

Befinner mig för tillfället i Dalbyn. Har inte gjort något vettigt alls på hela dagen, och det har åskat till och från hela tiden. Hatar åska! Mest på natten, så inatt hoppas jag att vi slipper det. Likväl så har jag nu på kvällen tränat när det åskade, fast då var det ju vääldigt långt bort. Hela min familj var ute och sprang backintervaller här bortanför gården, något som nog aldrig hänt förut.. Men det var ju trevligt att slippa träna själv for once, även om jag blev lite ägd av både far och Ellen. Men vafan! Efter passet kastade sig hela familjen i sjön, och det var riiiktigt skönt! Har nästan badat mer idag än resten av sommaren totalt, dåligt.

Hur som helst.. Jag har det bra här, det är lugnt och skönt och man slappnar av som fan :) Skönt att få några lugna dagar mellan alla hetsiga jobbdagar!
Nu väntas efterrätt, egna jordgubbar, och sedan sängen.

PUSS /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0