100712

Ännu en dag på jobbet avklarad och nu återstår endast 7 innan det bär av till Örebro och förhoppningsvis sommarens bästa vecka!

Slog mig nyss att jag kommer sakna jobbet, och framförallt alla sköna människor där när jag flyttar upp till Mora igen i höst. Just nu är jag delad, jag både vill och vill inte flytta upp igen, för just nu har jag det rätt bra här. Visst, jag kan få totalt nog av att bo hemma med familjen vissa stunder, men för det mesta går det bra och det är rätt skönt att kunna slappna av lite utan massa ansvar och måsten. Det låter säkert konstigt, men jag trivs med min vardag som innebär jobb, träning och sömn, lite socialt liv när det hinns med. Det får sommarlovet att gå i en rasande fart, och så är vi där igen.. Jag längar nog väldigt mycket till Mora trots allt! Men till vad? Det vet jag inte än. Livet i allmänhet. För ärligt talat har jag aldrig varit mer opepp på en tävlingssäsong..
Men det är bara att kämpa på, och det har jag lovat mig själv att göra det här sista året. Jag tänker inte sätta någon press på mig att prestera, bara jag åtminsone tränar på och försöker!

Nu kommer mamma och hämtar upp mig snart, och sen bär det av till Dalbyn och 2 dagars ledighet innan 6 dagar i sträck på jobbet.. Men jag gillar't!

PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0