101202

Hejheeeej.
Lite dåligt med uppdatering här från skogen, men så har ju inte mitt internet funkat heller.... Som tur är så fanns det internet nere på vandrarhemmet så vi klarar oss. Hur som helst så har vi åkt myyycket skidO, det har för det mesta gått extremt dåligt för mig men jaja. Får väl överväga att konvertera till längdis. Vi bor som packade sillar i våran lilla stuga, 8 tjejer = mycket grejer. Litelite avis på längdisarna som bodde på lyxhotell, men kan ju till Harsas försvar säga att maten är kanooooon. Det enda som återstår är nu en medel-masstart, får väl se hur det går då jag antagligen får starta lååångt bak med tanke på mitt brutalt dåliga sprintlopp idag. Menmen, bara att jaga!
Veckans bästa var helt klart när teliagubben ringde och sa att min mobil kommit, HAPPIIIIINEEESSS. Så det här kommer bli en brabra helg helt klart.

Snart är det dags för torsdagsmyyyyys. Sen sova i hundra år.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0