100825

bredbandet is back, and so am I!

Skolan har börjat, allvaret har börjat, livet har börjat.. Nä. Men skolan har börjat iaf!
Insparken var lång, och jag var hungrig. Vi var Mexico och hade mustasch, snyggt. Vi vann antagligen inte, men det var kul ändå!
Gårdagen var nog den sämsta hittils i mitt liv typ. Eller iaf min värsta otursdag. Börjar med massa krångel för att få hem bredbandet, som inte kom hem. Sen, efter att ha haft lite panik hela morgonen ska jag gå till styrketesterna, som inte direkt är det mest motiverande passet att gå till, och då upptäcker jag följande:
Bara EN av mina cyklar står kvar utanför huset. Låset ligger uppknipsat på marken. Mountinbiken är borta. WHAT THE FUUUUUUUUUUUUUUUUCK! Nån jävel har alltså SNOTT MIN CYKEL. Sånt händer inte liksom. Särskilt inte med en rosa, 90-tals cykel med en nummerlapp på. Excusez moi?! Japp. Nice. Jag grinar lite av rena ilskan, kommer till idrottshallen och ser förjäääääevlig ut, får hängande ögon hela dagen och börjar dessutom skolan. Men det roliga slutar inte här, nej, för som grädden på moset krashar jag mitt smyckesträd och häller mjölk över hela spisen senare under dagen. Cause you have a bad day. Jatack.
Så den här dagen kan liksom inte bli sämre. Om jag inte kör över någon på min första ! körlektion snart. Nervöös.

Och nej, fortfarande ingen kamerasladd.
Och GRATTIS ERKI TILL KÖRKORTET! Gryymt.

Mot stan!
PUSS/J

Kommentarer
Postat av: JULIUS

men du det var en jäkla dag det.



förresten, hon har inte körkort än Johanna, hon har teoriprovet kvar.. ;)

2010-08-26 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0