100822

still no kamerasladd- damn.
Och imorgon försvinner antagligen internetet också, damndamndamn.
Aja!

Imorse tog jag en sväng med cykeln upp till Fryksås, mot Orsa och hem. Fin runda på ca 6.5mil, det är stöört kul att cykla ju. Sen hem, städa, äta, handla fixa, träna lite till  och sen gick jag ner och hälsade på 22A! Saknar stentorp redan, eller jag vill bo här, men på sommarn vill man vara där nere! Tur att det är vinter snart då ;) Hade en trevlig kväll med tjejerna på bryggan, och fick smaka på en delikatess från östergötland, fryst banan med smält choklad. Gott faktiskt! Sen har jag mest däckat i soffan, 3e sagan om ringen på tv nu fast jag pallar inte riktigt kolla. plus att det är läskigt. hehe.

Imorgon inleds dagen med cooper, eller om mitt knä är med mig. eller nåt. Sen inspark! Och seeeeen är det tredje och sista året på skidgym i full gång, kan bli bra tror jag minsann!

Nu borde jag sova, men det är jävligt lätt att lägga sig och se på tv istället hehe.
Dessutom dunkar anton musik för fullt här bredvid. Lyhört är bara förnamnet i den här lägenheten!

Godnatt
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0