100810

YEAHHHHH. Jag är helt uppe i varv efter att ha ringt och anmält mig till riskettan på torsdag, haha. SÅ skönt att få det gjort innan skolan börjar, och jag ringde helt själv utan att det var läskigt. hehe. Fick med mig Marie också så jag slipper sitta där helt själv! Perfeect. Körkort, here I come!
Har tränat mitt första stavgångspass för sommarn nyss, hahahahaha, fyfan. Behvödes inte mycket för att jag skulle bli trött! Och igår körde jag sommarens första distanslöpning också, pinsamt.

wohaaaa. Snart bär det av till Borlänge med mina bandpolare i Heman Hunters. imorgon frissan. torsdag riskettan. fredag okänt. lördag cykelvasan. söndag, chillaaa, eller orientera i bjurs.

Okey, nu måste jag fan lugna ner mig. Massa kvar att göra innan skolan börjar, och en byrå att måla.
SEEYAAA
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0