100801

Tjing tjong flaggstång.
Sitter och lyssnar på jobbplåge-listan och saknar jobbet lite. Imorgon gör jag comeback en vecka, sen är det slutjobbat för den här sommarn! Samtidigt funderar jag för tusende gången den här sommaren på hur jag ska inreda min lägenhet, höhö. Längtar som fa-an tills jag får åka upp igen och fixa. Blir lite knäpp när jag tänker på det faktiskt. Dock har jag så många planer så jag börjar få lite panik över hur jag ska hinna allt, men det löser sig. Idag har jag målat ramar , så jaa, det är på gång.

Passet med kalle gick kanon, men herrejävlarrr vad otränad jag är. Skärpning. Sen rodd på eftermiddagen, hade ångest innan för att det gick så pissigt sist, men nu så gick det myycket bättre. Det är kul (Y) Jag och åran börjar bli kompisar.

Nääää, nu ska jag börja välja ut bilder att beställa hem. Fan vad drygt.

Later
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0