lördag

Det händer inte varje dag,
att man kan sitta ute på studsmattan i Dalbyn
och skriva blogg.
I solen dessutom.
Det är härligt,
och mina kinder kommer bli tomatröda
Igår var det trevlig, jag träffade Sabina, Eirka, Fia, Nan och Frida.
Hur kul som helst.
Jag måste bli bättre på att hålla kontakten,
Erika måste bli bättre på Alias.
hehe.

Efter denna veckas trevliga aktiviteter är jag dock mycket mycket trött,
inte likt mig att vara uppe till 3 två nätter i rad.
Jag känner mig lite zombieaktig,
men likväl så börjar det bli dags för att träna lite igen.
Något som har blivit lidande de senaste dagarna.
Jag får ta tag i saken,
jogga lite lätt,
och belöna mig med påskägget.
Dock var det underbart skönt att sitta här just nu,
jag har ju trots allt hela dagen på mig.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0